Steinburg jätkas Horvaatias teise kohaga, Pruus 4., Meierit ja Ehrbergi tabas ebaõnn

Horvaatias jätkuval maastikuratturite mitmepäevasõidu 4 Islands Stage Race 71-kilomeetrisel esimesel etapil pälvis Greete Steinburg koos kaaslase Janina Wüstiga (MTB Pro Merchandising Racing) teise koha.

Naiste seas pälvis esikoha Allebike Canyon Northwave naiskond koosseisus Lejla Tanovic ja Stefanie Dohrn ajaga 3:30.41. Steinburg ja Wüst said teise koha ajaga 3:40.09 ja kolmandaks tuli Pump for Peace – Velosolutions Racing, mida esindavad Ariane Lüthi ja Faranak Partoazar (3:45.47).

Maaris Meieril läks võistluse algfaasis rehv katki ning koos Liisa Ehbergiga (MTBcamps) pälviti etapilt seitsmes koht (4:05.48).

„Ega midagi hiilgavat minu seisukohalt polnud,“ ütles Steinburg. „Partner on väga tugev ja tõusudel kannatasin väga. Esimest tõusu läksid naised ikka väga julgelt, seal 350 vatiga ja ma teadsin, et nii ma seda ära ei kesta. Võtsime seega oma tempo. 20 kilomeetrit enne lõppu saime liidrisärgis sõitnud ratturit kätte – seal oli korralik kukkumine olnud. Usun, et me võime rahule jääda, sest tehnilisi jamasid polnud ning tehnilistel rajaosadel saime hästi ja kiirelt hakkama. Liigseid riske ei võtnud ja tegime okei sõidu. Loodan, et järgnevatel päevadel tunnen end just tõusudel paremini.“

„Alguses oli tõusul hea tunne ja saime kenasti 3. kohal sõita, aga seejärel n-ö kuumaastikul sain kahjuks rehvil külje katki ja seal kaotasime kogu oma aja,“ kirjeldas Meier teist etappi. „Edasine oli lihtsalt omas tempos sõit, et midagi rohkem katki ei läheks ja ikka lõpuni jõuaks.“

Meeste klassis pälvis esikoha Singer Racing koosseisus Martin Frey ja Simon Stiebjahn (2:49.58). Teiseks tuli Wilier Pirelli 2, kus sõidavad Wout Alleman ja Gioele De Cosmo (2:54.36) ning kolmandaks Wilier Pirelli koosseisus Daniel Geismayr ja Fabian Rabensteiner (2:54.49). Pruus oli tiimikaaslase Hugo Drechouga (Buff Megamo) neljas ajaga 2:55.02.

„Täna oli natuke ebaõnne,“ avaldas Pruus. „Mulle tänane start ei meeldinud väga, sest see oli otse tõusule. Üpris raske oli. Tõusu otsa jõudes olin umbes 10. positsioonil, tiimikaaslane täitsa ees, kuid ta ootas mind järgi ja vedas mind esimese nelja juurde tagasi. Kahjuks tegin seejärel singlil vea ja kukkusin. Midagi hullu ei juhtunud, aga vahe jäi sisse ja pärast pidime esimesi uuesti jälitama. Kusagil 1,5h peal läks mul ka tunne paremaks ning saime kolm paari kätte. Tegin seejärel rünnaku ja tiimikaaslane tuli järele. Saime isegi üpris normi vahe sisse.“

„Viimasel pikal tõusul jooksid tiimikaaslasel kahjuks jalad tühjaks,“ jätkas Pruus. „Tagant tuli sama paar jälle järele. Sõitsime natuke koos, kuigi ühel nendest oli raskusi. Ma tegin seejärel kahjuks metsas vale pöörde ja jäin neljandale positsioonile. Nõrgem mees tegi mõned vead, mistõttu ma pidin kõndima paaris kohas. Sain siiski temast mööda ja sõitsin vahe sisse ning jõudsin oma tiimikale järele. Sealt oli veel kümme kilomeetrit kiiremat osa sõita. Panime, kuidas tuli, aga üks kurv läks pikaks ja tagant tuldi uuesti järgi. Lõpus oli tugev vastutuul ning üritasin viimase väikese nuki peal rünnata, kuid kahjuks olid tiimikaaslasel raskused ja ta ei suutnud tolle nõrgema mehe sabas ära istuda. Lõpuks jäi meil vahe nendega sisse ning neid me enam kätte ei saanud.“

Mitmepäevasõidu teisel etapil sõidetakse 76 kilomeetrit 1250 tõusumeetriga.

Loe veel:
19.04 Pruus ja Steinburg pääsesid Horvaatias alanud mitmepäevasõidu avaetapil pjedestaalile, Meier ja Ehrberg olid viiendad
20.04 Steinburg jätkas Horvaatias teise kohaga, Pruus 4., Meierit ja Ehrbergi tabas ebaõnn

 

 

Liitu uudiskirjaga!

Kui soovid olla esimeste seas, kes saavad Eesti Jalgratturite Liidu uudiskirju oma meilile, siis liitu meie pressilistiga! Saadame kord kuus välja uudiskirja meie sportlaste tegemistest ning jooksvalt teavitusi eesolevate koolituste kohta.

Eesti Jalgratturite Liit (lühend EJL) koordineerib jalgrattaspordiga seonduvat tegevust Eestis.
EJL on Rahvusvahelise Jalgratturite Liidu (UCI) ja Euroopa Jalgratturite Liidu (UEC) liige.

X